Klacht: Telegraaf

op 17 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 juni 2016 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Broekhoven,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de afgelopen vrijdag de krant niet ontvangen heeft.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Zijn gaan er zorg aan dragen om vanaf heden de krant dagelijks bij u te bezorgen.

Ter compensatie verlengen wij uw huidige periode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geonformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Jotico