Klacht: telegraaf

op 13 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 juni 2016 om 15:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Nooij,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de bijlage niet te hebben ontvangen.

Excuses voor dit ongemak.

Wij hebben hierover contact opgenomen met uw bezorgdienst om ervoor te zorgen dat dit niet nogmaals voorkomt. Helaas kunnen we de bijlage niet nasturen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met hartelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door nicon