Klacht: Telefoonnummer / postbezorging

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Als ik klacht wil melden zoek ik op site post.nl naar “service en contact”, dan geven ze aan : “klacht direct telefonisch melden”… maar telefoonnummer is NERGENS te vinden!!!
En via een mail bericht o.i.d. kan ook niet!

Als telefoonnummer DUIDELIJK vermeld is, zónder een hele reeks "kies dit, kies dat, kies zus, kies zo....."
en nog beter; mogelijkheid online melding.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 september 2017 om 11:38 geantwoord

Geachte mevrouw Kunz,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat het telefoonnummer niet direct zichtbaar is.

Wanneer u via de pagina 'Service & Contact' eerst een selectie maakt over het onderwerp van uw vraag, is het mogelijk dat u het antwoord hier al online kunt vinden.

Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0900 - 0990. De telefonische klantenservice is van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 08.30 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur. Mocht telefonisch contact niet lukken, dan kunt u ook gerust contact met ons opnemen via de chat of via Facebook of Twitter.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door niets999