Klacht: Telefoonnummer / postbezorging

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als ik klacht wil melden zoek ik op site post.nl naar “service en contact”, dan geven ze aan : “klacht direct telefonisch melden”… maar telefoonnummer is NERGENS te vinden!!!
En via een mail bericht o.i.d. kan ook niet!

Gewenste Oplossing:

Als telefoonnummer DUIDELIJK vermeld is, zónder een hele reeks "kies dit, kies dat, kies zus, kies zo....."
en nog beter; mogelijkheid online melding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 september 2017 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kunz,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat het telefoonnummer niet direct zichtbaar is.

Wanneer u via de pagina 'Service & Contact' eerst een selectie maakt over het onderwerp van uw vraag, is het mogelijk dat u het antwoord hier al online kunt vinden.

Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0900 - 0990. De telefonische klantenservice is van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 08.30 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur. Mocht telefonisch contact niet lukken, dan kunt u ook gerust contact met ons opnemen via de chat of via Facebook of Twitter.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door niets999