Klacht: Telefoonnummer niet bereijkbaar

op 10 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 11 oktober 2011 om 16:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Volgens onze gegevens is er nog geen contact opgenomen met de klantenservice om problemen met telefonie te melden, hierdoor hebben we helaas nog niet de mogelijkheid gehad om een oplossing te bieden. Wanneer problemen met telefonie gemeld worden bij de klantenservice, dan kunnen we een onderzoek starten en een passende oplossing bieden. Voor telefonie problemen kan de klant daarom alsnog contact opnemen met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html

Heeft op 13 oktober 2011 om 09:17 geantwoord

Niets is opgelost! Verwijzen naar de klantenservice is een lachertje. Heb reeds meerder malen contact gehad. Wil dat ze mij nu eens terugbellen, mede omdat ik niet nog meer kosten wil maken voor een fout van Tele2.

Alle klachten die gemeld zijn door wsoeriasantoso