Klacht: telefoonabonnement overgenomen van KPN zonder toestemming

op 08 augustus 2017 over mttm in de categorie Telecomwinkels

Enige tijd geleden telefonisch benaderd door een medewerker van MTTM. Zij zouden ons een offerte sturen via e-mail en binnen 5 dagen dienen wij te reageren indien wij geen gebruik wilden maken van hun diensten.
Deze e-mail nooit ontvangen. Tot onze verbazing ontvingen wij meerdere mails dat wij een abonnement met hun hadden afgesloten. Wij kregen ook reeds de eerste facturen van de kosten die zij ons in rekening brachten.
Wij waren daar niet mee eens en wilden het abonnement opzeggen.
Dit kon wel mits wij een boete betaalden van 750,00 euro. Dit is niet te recht omdat wij helemaal geen contract met MTTM hebben afgesloten.
Zo kunnen wij nog een aantal dingen opnoemen die zij ons onterecht in rekening brengen. Wij hebben nu onze rechtsbijstand ingeschakeld.

Wij zij pas tevreden als alles weer wordt teruggedraaid

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar mttm over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door mttm in behandeling genomen

Bericht van mttm

3 maanden geleden - Beste meneer Meulenhoff, We vinden het bijzonder vervelend om te lezen dat u onze dienstverlening op deze manier ervaart. We doen altijd ons best om u een zo scherp mogelijk aanbod te doen en deze zo transparant mogelijk te communiceren. Schikt het als wij binnenkort telefonisch contact met u opnemen naar aanleiding van uw klacht? Wij komen graag tot een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Fleur Meesters MTTM

Reactie van de melder van de klacht carlo1982

3 maanden geleden - Beste mevrouw Meesters, Wij hebben deze zaak in handen gegeven van onze rechtsbijstandverzekering. Deze zal of heeft reeds contact met jullie gezocht. Alle contacten gaan nu via onze rechtsbijstandverzekering. Met vriendelijke groet, Carlo Meulenhoff Meulenhoff Schoenen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat mttm een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

mttm

Heeft op 08 augustus 2017 om 15:59 geantwoord

Beste meneer Meulenhoff,

Ik heb begrepen van mijn collega Rebecca dat uw klacht inmiddels in behandeling is genomen en jullie samen tot een oplossing zijn gekomen. Uw boetenota wordt gecrediteerd en u kan zonder extra kosten overstappen.

Ik ben erg blij om te horen dat dit zo snel opgelost is.

Fleur Meesters
MTTM