Klacht: Telefoon word niet geleverd

op 07 juni 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hier de zelfde klacht als hierboven.
Vervolgens weer een afspraak gemaakt, voor vandaag. Vandaag werd mij verteld dat de afspraak gister is geannuleerd?? Huh niet door mij, ik wacht elke keer op mijn toestel. Maar door wie dan wel?? Dat konden zij mij niet vertellen.
Zeer teleurstellend hoe ze te werk gaan.

Gewenste Oplossing:

Als mijn toestel geleverd word
Kosten van het bellen naar dynalogic vergoed word

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 13 juli 2017 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Jonker,

Allereerst onze excuses voor de verlate reactie, we hebben hier geen bericht van ontvangen. We hebben het een en ander voor u nagekeken maar vanwege ontzettende drukte bij Dynalogic is er veel vertraging geweest waardoor de afspraak is geannuleerd. Ook hiervoor onze excuses! Gelukkig is het inmiddels in orde.

Helaas kunnen we niks voor u betekenen wat betreft de gemaakte telefoonkosten. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Ervan uitgaande u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door MariaJ07