Klacht: Telefoon ter reparatie aan dynafix gestuurd en toen begon het

op 12 oktober 2011 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

8 Dagen na aanschaf (begin augustus)telefoon reeds ter reparatie ingestuurd naar dynafix na contact met verkoper Belsimpel in Groningen.
Telefoon starte niet meer op.
Telefoon heeft garantie maar kost je al 6,75 om telefoon in doosje op te sturen.
Volgens site in meeste gevallen binnen 5 dagen retour.
Volgens mij en vele anderen pas na weken.
Circa 4 weken later telfoon afgeleverd in bubbeltjes envelop. wij moeten de telefoon aangetekend versturen zodat Dynafix weet dat de telefoon afgeleverd word. Zelf sturen ze met gewone post. En dan maar hopen dat de telefoon heelhuids afgeleverd wordt.
Helaas na 1 dag kon de telefoon alweer terug. Batterij laadt niet op.
Contact punten voor batterij zijn helemaal verbogen. DAt was not niet toen ik hem opstuurde.
Wederom eerst met Belsimpel gebeld. die sturen je dan weer door naar Dynafix.
Op vrijdag middage gebeld met Dynafix. Dat kun je beter niet doen.
ruim 1 uur aan de telefoon gewacht ( a 35 eurocent p.m)
het was al na vieren en ze werken maar tot 4 uur.
dus wordt de verbinding verbroken.
Ik heb dus nu ook al 17,50 uitgegeven aan dynafix en heb nog steeds geen werkende telefoon.
Ik heb dit allemaal per mail aan dynafix en Samsung en Belsimpel bevestigd.
Je krijgt dan altijd van die fijne bevestigingen terug.
We onderzoeken uw klacht en komen erop terug. Allen wordt er niet bij verteld in welk jaar.
ZOiets van don’t call us we call you.
Nu uit pure frustratie de telefoon afgegeven bij een servicepunt (Optie#1, tilburg in mijn woonplaats. Kunnen die hun frustraties botvieren op DYNAFIXt niets.
Ondertussen is het oktober en heb ik sinds augustus al 8 dagen van de telefoon mogen genieten.

Nieuwe telefoon + telefoonkosten en verzendkosten vergoed.

Alle klachten die gemeld zijn door wonsojc