Klacht: TElefoon nog steeds niet aangesloten zelfs na afspraak

op 28 januari 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nog steeds geen telefoon. Ondanks de bevestiging per mail dat alles op 27 januari verhuisd zou zijn. Het blijkt pas dat ik op 2 februari weer aangesloten wordt. Ik ben dus nog steeds heel kwaad en verbijsterd dat ik weer niet gekregen heb wat ik wil.

Gewenste oplossing

Dat ik nu eindelijk weer eens telefoon krijg, na een maand zonder te zitten en dat ik een behoorlijke kostenvergoeding krijg voor alle ellende die ik nu heb gehad.

Bericht van oninckx

7 jaren geleden - Ik wens je veel succes hiermee. En, uit ervaring weet ik, als je uberhaupt een kostenvergoeding is toegezegd, moet je er alsnog zelf achterheen om het daadwerkelijk te krijgen, dus opnieuw zal je op kosten worden gejaagd.

Alle klachten die gemeld zijn door marjoke34