Klacht: telefoon niet opgehaald na schade.

op 06 april 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een gesprek met de telefoniste zou ik een email krijgen met hierin een formulier en een link naar de afspraak pagina. En ik krijg vervangend toestel.
Afspraak gemaakt en ik krijg nog en bevestiging om 01.23u dat dezelfde dag tussen 08.00u en 22.00u mijn toestel zal worden opgehaald.
Niks …
Niemand gezien of gehoord.
En ik heb mijn telefoon nodig bij mn werk.
Heel erg vervelend.
Daarnaast heb ik bijna twee jaar lang 10.62 p/mnd en moet ik nog 60euro eigen risico betalen. Ik verwacht compensatie. Nergens geen telefoonnummer..

Gewenste Oplossing:

Morgen alsnog een vervangend toestel en mijn telefoon oogehaald.
Geen eigen risico omdat dynasure zijn afspraak niet na komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 03 oktober 2017 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Schroder,

Onze excuses voor de verlate reactie. We zien in het systeem dat de koerier om 16.16u bij u langs is geweest op 06-04-2017. Spijtig heeft hij u niet aangetroffen. De afspraak van 07-04-2017 is gelukkig wel goed gegaan. Ook zien we dat de afspraak om het vervangend toestel te leveren op 10-04-2017 ook goed is gegaan.

Wat betreft het eigen risico dient u deze gewoon te betalen daar dit een voorwaarde van de verzekering is. Onze excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door esschroder