Klacht: telefoon kwijt

op 13 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 27 December 2017 heb ik een telefoon besteld via marktplaats, op 29 December kreeg ik via track en trace dat mijn pakje bezorgd was. Hele dag thuis geweest, niks ontvangen.
post.nl een keer of 6 gebeld, maar ze kwamen steeds met t smoesje dat t druk was met kerst, en dat t wel opgelost werd.
Verzender heeft een klacht ingediend, afgelopen week weer contact gehad.maar ze kunnen niks meer doen omdat t pakje niet verzekerd was.
schandalig. mijn vader werkt zelf bij post.nl, maar heeft dit nog nooit meegemaakt. Is gewoon gestolen, en als afgeleverd bestempeld. Ik kan dus naar mijn geld fluiten..

als post.nl hun fout toegeeft, en me iets tegemoet komen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 februari 2018 om 13:25 geantwoord

Geachte heer Smits,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket volgens track&trace bezorgd is terwijl u niets heeft ontvangen. Ik begrijp dat u hier net blij mee bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Spijtig genoeg kan ik met de code 3skaba62832237 geen enkele informatie vinden. Indien het gaat om een standaard pakket betekent dit inderdaad dat deze zonder verzekering is verzonden. Bij dit soort pakketten is een onderzoek en schadevergoeding uitgesloten volgens onze algemene voorwaarden. Het spijt me dat ik hierin voor u verder geen actie kan ondernemen. Ik hoop uiteraard dat u samen met de verzender van het pakket tot een passende oplossing kunt komen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Heeft op 13 februari 2018 om 14:31 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw reactie. Dit had ik wel al gedacht. Helaas wil de verzender er niks meer over horen. En hij reageert ook nergens meer op. Ben dus helaas mijn geld kwijt, en heb geen telefoon..

Alle klachten die gemeld zijn door smitje1977