Klacht: Telefoon besteld niks binnen

op 05 augustus 2016 over Valuebasket in de categorie Internetshops - Elektronica

Precies 3 maanden geleden een huawei besteld met de mededeling dat het 5-8 dagen zal duren. Ondertussen gewoon mailcontact gehouden met ene Chloe van de klantenservice dat het eventjes kan duren voor ik het binnen krijg etc.
Ondertussen een USB stick gekregen als een soort goedmakertje. Om de week of twee stuur ik hun een mail en krijg precies dezelfde antwoord als voorheen wij betreuren dit dat en nog een heleboel geloog. Nou sinds gisteren probeer ik dus contact op te nemen via de mail maar krijg steeds het bericht dat de mail niet geleverd kan worden en dat het e-mailadres niet bestaat!!
Oom de site doet het niet er wordt aangegeven dat je contact op kan nemen met support@valuebaket.com maar die doet het ook niet!!! Ik kan mijn bestelling niet annuleren ik kan niemand contacteren en krijg meer het gevoel dat ik ben opgelicht. HELP!!!!

Bestelling binnen krijgen of geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Valuebasket

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Valuebasket nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door naima kassi