Klacht: telefoon

[email protected] op 22 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geef potverdomme gewoon een telefoonnummer. Jullie zijn het meest klantONvriendelijke bedrijf dat ik ken

een telefoonnummer dat ik kan bellen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geacht mevrouw/meneer, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak. Aan de hand van de verzendcode 3SOPKB5693877 heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij ons aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 februari 2021 om 10:36 geantwoord

Geacht mevrouw/meneer,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]