Klacht: telefonische overeenkomst

op 24 februari 2018 over bedrijvenpagina.nl in de categorie Online Gidsen

Ik ben gebeld door dit bedrijf om als nieuwe ondernemer op deze site makkelijk gezocht te worden. Door het 1e telefoontje en mijn akkoord te geven ben ik volgens hen verplicht voor deze overeenkomst te betalen. Een bevestiging via e-mail heb ik nooit ontvangen. Waarna ik opnieuw gebeld ben en heb medegedeeld om van de overeenkomst af te zien. Waarna ik een voorstel kreeg om dan maar voor 140 euro i.p.v. 240 euro de overeenkomst voort te zetten. Maar ik heb volgehouden om van de overeenkomst af te zien. Na een eenmalige herinnering ligt het nu bij Incassobureau Snijders met verhoging van kosten. Opnieuw gevraagd om de bandopname, maar ik krijg natuurlijk alleen de 1e bandopname. Van de verdere telefoongesprekken is zgn. niets. Mijn vader is getuige geweest van het 2e telefoongesprek.

Dat telefonische overeenkomsten NIET meteen bindend zijn! De mogelijkheid hebben om er van af te zien..... Want de overeenkomst is bindend omdat hiervan een opname is. Als consument heb ik geen opname van het 2e gesprek om van de overeenkomst af te zien. En de zgn emailbevestiging heb ik nooit ontvangen, waardoor ik niet anders kon reageren.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar bedrijvenpagina.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door R. van Rijkom