Klacht: Telefonische klantenservice

op 11 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een poosje in de wacht te hebben gestaan was ik aan de beurt, maar toen werd er door de medewerker van PostNL opgehangen. Toen moest ik opnieuw bellen, met wederom het hele keuzemenu en weer 9 wachten voor me. De medewerker die ik daarna te spreken kreeg gaf aan dat PostNL helaas niets aan de kosten kan doen van mijn eerste gesprek, omdat zij ook gratis services aanbieden. Ik vind dit ongepast, want zij laten mij nu dubbel betalen

Gewenste Oplossing:

Als mij de kosten van het eerste gesprek niet in rekening worden gebracht

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Laarakkers, Uit uw bericht begrijp ik dat u een vervelende situatie heeft gehad toen u contact opnam met onze telefonische klantenservice. U stond in de wacht en toen u eindelijk aan de beurt was moest u opnieuw bellen omdat de verbinding ineens verbroken werd. Ik kan u helaas niet tegemoet komen met een vergoeding, ik kan wel een klacht voor u registreren als u dat wilt. Dan hoor ik t graag van u. U kunt ook gebruik maken van een van de andere kanalen bijvoorbeeld Facebook, Twitter of onze chat. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Laarakkers, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 augustus 2016 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Laarakkers,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door cin670