Klacht: Telefonische bereikbaarheid

op 31 oktober 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Dit weekend kreeg ik een kortingsbon voor Miss Saigon kaarten. Alleen te verzilveren door te bellen met See Tickets. Gisteren 2x gedaan, net weer. Allebei op tijden waarop een ticket bureau mijns inziens normaal bereikbaar zou moeten zijn. Het enige wat je kunt doen, is je telefoonnummer achterlaten. Ze beloven dan zo snel mogelijk terug te bellen. Maar dat gebeurt dus niet… Wel apart, omdat de kaarten waar het om gaat alleen begin november aangeschaft kunnen worden. Zou dus wel handig zijn wanneer dit bureau telefonisch bereikbaar is!

Een betere bereikbaarheid van See Tickets.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 10 juli 2012 om 16:02 geantwoord

See Tickets streeft naar een spoedige afhandeling van alle inkomende (reserveer-)gesprekken. We werken daarom met een optimale bezetting van ons Customer Contact Center.
De te verwachten wachttijd wordt voorafgaande aan het telefoongesprek medegedeeld. Wanneer deze hoog is, wordt geadviseerd het bellen tot een later tijdstip uit te stellen.
Het spijt ons ten zeerste indien de wachttijd langer is geweest dan u wellicht van ons gewend bent.

Alle klachten die gemeld zijn door hansjeg