Klacht: Telefonisch slecht berijkbaar

op 31 oktober 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb een aanbieding gekregen voor een musical en kan alleen telefonisch bestellen ik heb gisteren op verschillende tijden gebeld maar kreeg telkens te horen dat vanwege de grote drukte de wachttijd langer dan 5 min. Bedraagd. Vandaag meteen in de ochtend gebeld met als zelfde resultaat.

Duidelijkheid! Wat is langer dan 5 min. 10? 20 ? Je weet het niet en betaal je al een volle minuut bij elke poging want dan kost het me nu al heel wat geld.
De oplossing zou zijn als je ook met een aanbieding via internet kan bestellen of gewoon eerlijk zijn. Want ik krijg het gevoel onnodig op kosten te worden gejaagd.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 10 juli 2012 om 15:58 geantwoord

See Tickets streeft naar een spoedige afhandeling van alle inkomende (reserveer-)gesprekken. We werken daarom met een optimale bezetting van ons Customer Contact Center.
De te verwachten wachttijd wordt voorafgaande aan het telefoongesprek medegedeeld. Wanneer deze hoog is, wordt geadviseerd het bellen tot een later tijdstip uit te stellen.
Het spijt ons ten zeerste indien de wachttijd langer is geweest dan u wellicht van ons gewend bent.

Alle klachten die gemeld zijn door Bebelaar