Klacht: Telefonisch niet bereikbaar

op 14 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een belangrijke melding. Ik bel heel de dag naar postnl krijg ik heel de dag te horen dat de wachttijd langer duurt dan 10 min. of ik een andere keer terug kan bellen. Dat doe ik de hele dag, maar krijg steeds hetzelfde te horen. Echt belachelijk waarom nemen ze niet gewoon de telefoon aan.
Ik heb nu echt een groot probleem.

Als ik iemand normaal aan de telefoon kan krijgen om mijn probleem duidelijk te maken. Maak mij erg ongerust om mijn post is nl van belastingdienst met belangrijke codes erin.
06-47007152

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Groeneweg, Hartelijk dank voor uw bericht. Hieruit begrijp ik dat u ons telefonisch niet kon bereiken op 31 mei. Ik begrijp dat dit enorm vervelend is. Helemaal omdat u erg ongerust bent over uw post van de Belastingdienst. Is het inmiddels gelukt om ons te bereiken? Zo niet, kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice bijvoorbeeld via chat, het contactformulier of social media (Facebook/Twitter). Zie ook: www.postnl.nl/klantenservice. Wilt u het liever via dit kanaal afhandelen is dat ook geen probleem. Helaas kunnen we bij briefpost niet nagaan waar het precies is omdat het niet traceerbaar is zoals een aangetekende brief. Ik kan uiteraard een klacht voor u aanmaken dat het tot op heden nog niet is ontvangen. Hiervoor moeten we echter wel weten of de brief daadwerkelijk door ons wordt bezorgd. Het kan ook zijn dat post van de Belastingdienst door onze concurrent wordt bezorgd. Het beste kunt u hiervoor navraag doen bij de Belastingdienst om dit te controleren. Mochten wij de brief leveren, ontvang ik graag nog de datum van verzending. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Groeneweg, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 20 juni 2016 om 09:34 geantwoord

Geachte mevrouw Groeneweg,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende informatie van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Yolanda Groeneweg