Klacht: Telefonisch contact

op 11 augustus 2017 over MyHeritage in de categorie Zoekdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Helaas zag ik tot mijn verbazing dat er 2 keer het zelfde bedrag is afschreven van mijn creditcard. Hier wilde ik even over bellen, na ongeveer 20 minuten in de wacht te hebben gehangen en telkens te horen krijgen dat ik de 2e of 1e in de rij was, kreeg in ineens een mededeling dat de Nederlands talige medewerkers niet meer beschikbaar waren. Hier kon ik kiezen voor een Engelstalig ( en vervolgens 6 wachtende voor mij ) of mijn nummer achter laten.

Ik vind dit vreemd, ik wacht al behoorlijk lang en dan ook nog eens dubbele kosten die worden afgeschreven en nergens is een mail adres te vinden om schriftelijk een verhaal te schrijven.

Mvg.
Mirjam Broersma

Gewenste Oplossing:

Ik wil de kosten terug op mijn creditcard die dubbel zijn afgeschreven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyHeritage over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door MirjamBroersma