Klacht: Telefonisch contact

op 12 juli 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb telefonisch contact met Dynasure gehad i v m een onterecht berekend eigen risico. Dit is ondertussen wel geregeld, maar…
3 maal gebeld : eerste keer wachttijd 29 minuten, tweede keer 37 minuten en derde keer 31 minuten. Dit aan 0.45 ct per minuut.
Dit is werkelijk onacceptabel !!!

Ik ben tevreden als ik de gemaakte belkosten terug ontvang .
De belkosten bedragen 43 euro en 65 ct !!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 13 juli 2017 om 12:18 geantwoord

Geachte mevrouw Koopmans - de Veth,

Ondanks dat we begrijpen dat het vervelend is dat er onterecht iets in rekening is gebracht kunnen we uw verzoek tot compensatie van de gemaakte telefoonkosten niet honoreren daar wij niet enkel telefonisch bereikbaar zijn. U kunt ons natuurlijk ook altijd even mailen o.i.d. Desondanks begrijpen we uw frustratie, waarvoor excuses!

Ervan uitgaande u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Heeft op 13 juli 2017 om 15:24 geantwoord

nee niet tevreden want per mail heb ik ook mijn klacht ingediend en word niet op gereageerd !!! dus vandaar gebeld !!! Het gaat om 43 euro !!!!
Trouwens de onterecht ingehouden eigen risico 50 euro door Werth/Dynasure ook na twee weken nog steeds niet terug ! ONACCEPTABEL !!!
Trouwens door collega s Dynasure wordt elke keer gezegd om terug te bellen !!!! Niet mailen !
Dus heel graag wil ik een tegemoetkoming van deze belkosten ...

Alle klachten die gemeld zijn door mariakoopmans