Klacht: Telefonisch bereikbaar

op 25 november 2016 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Na een brief te hebben gekregen van een deurwaarder heb ik direct gevraagd of het mogelijk was om in termijnen te betalen. Mevrouw gaf aan dat dit bij een laag bedrag niet mogelijk is. Vorige week heb ik een brief gekregen van webcasso dat ik in termijnen kan betalen. Na meerdere malen geprobeerd te bellen kreeg ik niemand aan de telefoon. Na 3 dagen, sprak ik een van de medewerkers van webcasso. Zij gaf mij heel onverschillig aan; je kan wel in termijnen betalen had je maar moeten bellen. Waarop ik aangeef dat de deurwaarder aangaf van niet. .ze zei: “je moet altijd bellen om te checken of het klopt”. Vreemd, &: kan er dus niet vanuit gaan dat een deurwaarder gelijk heeft?! Nu probeer ik weer webcasso te bellen maar sta elke keer in een wachtrij van 20 min!! Ik wil antwoord hebben op een aantal vragen!! Zo lopen de kosten wel heel gemakkelijk op!

Als ik zo snel mogelijk wordt teruggebeld en antwoord heb op mijn dringende vragen!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Webcasso

Heeft op 28 november 2016 om 15:45 geantwoord

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Vh5211