Klacht: Telefonie en internet verbinding

op 17 oktober 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Ik ben een bedrijf, en heb al enkele weken aan KPN doorgegeven op 1 okt. 2011 te verhuizen naar een andere lokatie. Ze hebben mij een verkeerde telefoon verkocht hoewel ik verteld had waar het omgaat. Nu zijn we al langer dan 2 weken verder, en ik heb nog geen aansluiting. Of ze sturen de verkeerde persoon of de afspraak wordt steeds weer verwisseld. Ik zou ook een nieuwe kast krijgen waarop 4 telefonen kunnen worden aangesloten, het wachten is ook daarop. vorige week kreeg ik te horen dat het woensdag rond komt, en nu hoor ik wederom dat het pas volgende week woensdag rond komt. Ik wordt hier helemaal gek van.Al mijn zaken lopen hierdoor in de war. Een gedeelte van het personeel zit op de oude lokatie en een ander gedeelte op de nieuwe lokatie. Wat kan ik doen zodat KPN toch deze week aansluit? Door het gedoe van KPN is ook de printer fax en andere zaken ook niet geinstaleerd. Vandaag is men aan de deur geweest. Ik heb gezegd dat het pas woensdag gerealiseerd word, nu is er weer een afspraak gemaakt voor woensdag, maar nu hoor ik dat dit ook niet door kan gaan. Wie vergoed mij voor al het ongemak? En wanneer kan ik wel aangesloten worden.Ik ga dit in de publiciteit brengen, want er zijn nog meer klachten over KPN. Wat nu??
Mw. Y. Te Vrede Bartokweg 161 1311 ZX Almere

dat het deze week nog rond komt zoals wAS AFGESPROKEN VORIGE WEEK.

Alle klachten die gemeld zijn door tevrede