Klacht: telefoneren met Duitsland is niet mogelijk

op 08 oktober 2011 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Vanaf het begin van onze aansluiting ( begin Maart 2011) kunnen wij NIET met Duitsland telefoneren, de verbinding komt wel tot stand, wij kunnen de gekozen abonnee dan niet horen maar zij ons wél. Het betreft oa de nummers in Duitsland: 0049546995xxx en 00492565402xxx en 004925629082xxx enz enz.

Overigens heb ik vastgesteld dat bij de aansluitingen van Lijbrandt in Almere dezelfde klachten voorkomen en ik vermoed zelfs dat dit geldt voor álle Lijbrandt klanten

Ik heb over deze klacht al vele telefoontjes en emails gezonden en ook al vaak hun excuses hiervoor mogen ontvangen. Hun reactie is vaak zeer traag en onvolledig de problemen worden nauwelijks benoemd of ingegaan, laat staan opgelost. Ik heb hiervoor veel geduld gehad maar ik heb er nu werkelijk genoeg van.

Ik wil dat de problemen definitief oplost worden, binnen een redelijke termijn. Indien men hieraan niet kan of wil voldoen, ben ik van mening dat ik me niet behoef te houden aan het door mij getekende jaarcontract en beëindig ik voortijdig mijn aansluiting (3 in 1).

Bovendien ga ik er van uit dat u de gemaakte kosten zoals de aanschaf van een HD recorder mij vergoed.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 28 december 2011 om 10:32 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Hageman,

Ik zie in ons systeem dat u toch besloten heeft klant bij Lijbrandt te blijven, ik ga er daarom vanuit dat uw problemen m.b.t. bellen naar Duitsland zijn opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik dit graag in de vorm van een nieuwe klacht.

Ruben
Webcare Lijbrandt

Alle klachten die gemeld zijn door cohagem