Klacht: Van begin af aan alleen maar problemen

op 21 oktober 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Contract ingang juni.
Ontvanger wat was opgestuurd werkte niet, na enige tijd ander kastje opgestuurd gekregen deze werkte na enige tijd wel.
Modem valt met regelmaat uit.
Tele2 nog een kans gegeven en gevraagd om een kastje waarbij je begin gemist mee kan kijken. Dit werd beaamd door de medewerker dat dit zou kunnen. Kastje na een halve week binnen gekregen. Kastje geïnstalleerd maar geen mogelijkheid om een programma vanaf begin te kijken als je wat later inschakelt. Bij aansluiten van de hd ontvanger werkte het kastje opeens niet meer op de slaapkamer en kastje wat we als laatst hebben binnen gekregen valt gemiddeld 5x op een avond uit en start weer opnieuw op. Aangezien er thuis word gewerkt en internet van belang is voor overleg, en in loggen op bedrijfs netwerk, is het erg erg vervelend als de router regelmatig uitvalt. Waardoor het vaak niet mogelijk is om goed overleg te plegen met werk en of in te loggen op het bedrijfs netwerk.
Vandaag 21-10-2019 gebeld om van deze ellende af te komen word er gezegd een boete clausule te betalen van zo’n 157 euro, aangezien het contract nog niet is afgelopen. Ingangs datum juni.
Echt vreselijke service van dit bedrijf !!

Beëindiging per direct van het contract zonder boete.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maaike1978