Klacht: telefoon

op 05 februari 2010 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

op 21 jan ben ik overgestapt van kpn naar tele2 maar nog steeds geen telefoon verbinding

Gewenste oplossing

zo spoedig mogelijk geholpen worden anders ben ik zo weer weg bij tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Tele2

9 jaren geleden - Goedemorgen, Wat vervelend dat uw telefoon nog geen verbinding heeft. Ik neem uw klacht graag in behandeling en kom er zo spoedig mogelijk bij u op terug. Mocht u vragen hebben dan kunt u mij mailen. Mijn mailadres is danielle@tele2.com. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 10 februari 2010 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant heeft het probleem zelf opgelost door een kabel vanuit telefoon naar de modem over te zetten.

Alle klachten die gemeld zijn door smidt 18