Klacht: Tele2 zendt ons j GEEN factuur over het verbruik.

op 07 februari 2010 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Ondanks diverse verzoeken hebben wij vanaf 9 december 2009 geen factuur van ons telefoonverbruik ontvangen.

Gewenste oplossing

een onmiddellijke toezending van een gespecificeerde nota over het verbruik vanaf 15-11-2009.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Tele2

9 jaren geleden - Goedemiddag, Wat vervelend dat u, ondanks de meerdere verzoeken, geen overzicht heeft ontvangen. Ik ga uw klacht meteen in behandeling nemen en kom er zo snel mogelijk op terug. Mocht u vragen hebben dan kunt u mailen naar danielle@tele2.com. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 11 februari 2010 om 17:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant had eerder een hoge vergoeding gekregen van Tele2 om te bellen. Eerst moet dit tegoed opgemaakt worden en dan pas kan er een factuur opgemaakt worden voor de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door willritamg