Klacht: Tele2 onbetrouwbaar

op 15 september 2009 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 21 juli een tele2 abonnement aangevraagd en kreeg te horen dat het niet eerder geleverd kon worden dan 25 augustus (!). Heb helaas besloten daarop te wachten met het vertrouwen dat ik het dan zou hebben. Nu is het inmiddels 1 sept en heb ik nog niks. De monteur kon nl niet eerder komen dan 3 sept. Omdat ik niet zolang wilde wachten heb ik de modem thuisgestuurd gekregen om het zelf te kunnen instaleren en zo direct gebruik te kunnen maken van internet en telefonie. Dit wekte helaas niet. De technische dienst zou mij terugbellen om het probleem op te lossen maar hadden dat na zes dagen nog niet gedaan. Heb net weer de geiten van de klantenservice gesproken om te vragen of ze mij kunnen doorverbinden met de TD en kreeg te horen dat zij mij niet te woord wilden staan om dat donderdag 3 sept een monteur langskomt. Je wordt in de zeik genomen door deze maatschappij en het kost je ook nog een handen vol geld. Ik raad het iedereen af om in te gaan op de ‘Born to be Cheap’ reclame.

Alle klachten die gemeld zijn door MLJ