Klacht: Tele2 dupeert (nieuwe) klanten

op 08 september 2009 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Tele2 biedt pakket (internet, telefonie en tv) aan met installatie door monteur en overstapservice. Heb nog specifiek gevraagd of ik door overstapservice met verbindingen niet in de knoei kom en tijdelijk geen signaal heb. Tele2 garandeerde vlekkeloos overstap.
Tele2 levert signaal aan op woonadres op 7 september maar installatie pas op 25 september 2009. Gelijkertijd wordt het oude signaal door Tele2 bij oude provider op 7 september 2009 opgezegd. Intussen heb ik geen signaal meer voor telefonie, internet en tv. Tele2 kan datum van opzeggen niet uitstellen en installatie niet bespoedigen. Intussen laten ze de nieuwe klanten nog voordat ze van de dienst gebruik maken stikken. Begrijpen mijn verontwaardiging wel, maar kunnen niets bieden. Doorverbinden met chef is er niet bij. Ontbinding van contract kan maar dan 12 x maandtarief betalen.
Gekkenwerk, tele2 is niet klantgericht en beloofd diensten die ze niet kunnen leveren.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Arjan