Klacht: tele storing

op 08 februari 2010 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht

Ik betaal heel veel en heb z,n 20x per dag storing op mijn netwerk. Ik word er zooooo zat van. Mijn rekeningen en afschrijvingen wijken van elkaar af. Er klopt geen bal van tele2. dus zeg voort TELE2:NEEEEEEEEEEEEEEE

Gewenste oplossing

dat mijn abo stop gezet wordt. In het begin van het abonement heb ik 3maand storing gehad en zelfs toen hebben ze mijn contract niet ontbonden. En in het contract FAQ staat dat als de provider in gebreken was het contract beeindigt kan worden. (dus 3maand aan eengesloten) niet (ge) leverd heeft.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Tele2

9 jaren geleden - Goedemorgen,In neem uw klacht graag in behandeling en kom er zo spoedig mogelijk bij u op terug. Mocht u vragen hebben dan kunt u mij mailen. Mijn mailadres is danielle@tele2.com Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Bericht van Tele2

9 jaren geleden - Goedemiddag,De technische dienst heeft meerdere malen (5x) getracht telefonisch contact met je op te nemen om een troubleshoot uit te voeren. Helaas was je niet aanwezig en kon de technische dienst geen verdere ondersteuning bieden. Er is afgelopen zaterdag (20-02) afgesproken dat je zelf contact opneemt als je wel thuis aanwezig bent en dan kan troubleshooten met de technische dienst. Je hebt hiervoor een referentienummer meegekregen. Ik hoop dat het nadat je een van mijn collega's hebt gesproken om dit op te lossen, alles weer naar behoren werkt.Met vriendelijke groet,Danielle van Tele2

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 24 januari 2012 om 11:26 geantwoord

Gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door k.doldersum