Klacht: particulair

op 10 oktober 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik kreeg ongevraagd modem ingeleverd wat een retourdoos zou bijgaand moeten zijn maar dit was het niet .Daar heb ik klanten service meerdere keer achter elkaar gebeld en met meerdere medewerkers moeten spreken. Een meneer die wilde mijn accountnummer weten en daar heb ik bezwaar en wilde ik dit niet zeggen toen de meneer heeft mij gezegd dat hij niet veder kan helpen. Ik heb hem gevraagd over het product waar voor klant is niet moet betalen waarom vraagt u dit?
Ik wilde schriftelijk klacht indienen maar daar is geen mail adres voor .Toen heb ik weer KS gebeld om een mail adres te vragen .Ik kreeg helaas geen mailadres voor. Ik vind het waardeloos bedrijf de TELE2

Het is niet eerste keer dat klantenservice mij zo behandeld hebben . Ik ben erg ontevreden van hun dienst.Tele2 is heel goed om hun producten verkopen maar hij is waardeloos na het verkoop.
Ik betaal regelmatig een grote bedrag en kreeg ik alleen maar slechte behandeling terug.Het beste is overstappen en hun werkwijze overal bekend maken.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.Guneri