Klacht: Na kwijtschelding nu herinnering!!!

op 08 september 2009 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Al eerder heb ik hier melding gemaakt van een klacht over Tele2. Wij hebben ons nummer over laten zetten naar XS4All en dat is ook goed gegaan. Tot onze verbazing bleef Tele2, ondanks onze opzegging en overzetting van het nummer, automatisch incasseren. N.a.v. mijn klacht hier heeft iemand van Tele2 het opgelost. Een dag later belde er iemand van Tele2 om te zeggen dat de teveel betaalde bedragen teruggestort zouden worden en dat de incasso nu gestopt is. Tot mijn grote verbazing krijg ik nu een betalingsherinnering!!!!!!!!!!!!!!!!! Lijkt wel alsof iedereen zit te slapen bij Tele2. Start maar een incassoprocedure zou ik zeggen. Ik zal ook vast een factuurtje maken voor alle tijd die ik hier onnodig mee bezig ben.

Bericht van

10 jaren geleden - Reactie van Tele2 ontvangen:Voor factuur ..... heeft u een herinnering ontvangen. Deze factuur zal binnenkort door Tele2 worden gesloten. Tevens zal de afdeling Finance een bedrag terugstorten van .... euro. Dit alles zal gebeuren na het storno termijn van factuur ..... In deze kwestie kan ik u alleen maar om geduld vragen

Alle klachten die gemeld zijn door