Klacht: klacht geen bereik.

op 01 februari 2010 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht

heb in oktober 2008 een telefoon besteld met een gratis horloge t.w.v 199 euro telefoon wel ontvangen maar geen horloge heb toen gebeld met tele 2 maar moest maar naar lg bellen was aktie van lg maar lg zei dat het een aktie was van tele 2 dus van kasje naar de muur gestuurd maar geen horloge maar nu zijn ze overgegaan van kpn naar t-mobile maar hebben geen bereik meer weer gebeld en het antwoord was dat kan kloppen staat geen mast in de buurt. dat is service kunnen niets doen maar zit wel tot oktober aan contract vast dat is dan jammer krijg je als antwoord.

Gewenste oplossing

wil graag zo snel mogelijk van cotract af ze zijn daar niet menselijk

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Tele2

9 jaren geleden - Beste mevrouw Bevaart, Graag wil ik uw probleem in behandeling nemen. Ik kom er zo spoedig mogelijk op terug. Indien u vragen heeft kunt u mij mailen. Mijn mailadres is danielle@tele2.nl. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 09 februari 2010 om 14:11 geantwoord

Een mail gezonden en daarin de gewenste informatie verstrekt.

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door 0187-631863