Klacht: ik heb 30x bebeld voor opzegging tele 2

op 16 september 2009 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

ik heb het nu zelf maar gedaan ,maar tijdens het lid worden van ziggo zouden hun mijn abbenement op zeggen bij tele 2, dit is tot op heden niet gebeurd en heb het nu 06*09*09
zelf maar gedaan,
ik heb ze wel 30x daar over gebeld, maar heb wel al die tijd mijn geld aan TELE 2
moeten betalen (zolang dat ik al lid hoor bij Ziggo,)
hoe kan ik dit geld terug krijgen
of hoe lossen wij dit op,
ben helemaal niet moeilijk met alles, maar dit gaat me te ver
mijn klant nummer van tele 2 is
110094077
dan kunt u het na trekken voor als u mijn niet gelooft
Vr GR A,Glas

Bericht van Ziggo

10 jaren geleden - Geachte Dhr Glas,Omdat u een probleem heeft met uw abonnement die u bij tele2 heeft gehad en uiteindelijk zelf heeft moeten opzeggen, willen wij graag samen met u voor een oplossing gaan kijken.Zou u daarom het volgende webformulier in willen vullen dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteamMet vriendelijke groet,Ziggo webteam Alex

Bericht van Tele2

10 jaren geleden - Geachte Glas, Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl Met vriendelijke groeten, Webservice Tele2

Alle klachten die gemeld zijn door Ad Glas