Omschrijving klachtMijn telefoon rekening valt sinds november 2009 fors duuder uit.D.w.z op de factuur is in de rubriek service met ongeveer het dezelfde gesprekstijd en het zelfde aantal telefoongesprekken van rond de 5 euro naar rond de 30 euro... Lees meer

Omschrijving klachtIk heb al vanaf 10 december blokkerig beeld op de televisie en het beeld blijft vaak hangen, ik heb hierover meedere malen contact gehad met de kalntenservice waar ze inderdaad doen alsof ze achterlijk zijn!Iedere keer wordt er gezegd... Lees meer

Omschrijving klacht
heb in oktober 2008 een telefoon besteld met een gratis horloge t.w.v 199 euro telefoon wel ontvangen maar geen horloge heb toen gebeld met tele 2 maar moest maar naar lg bellen was aktie van lg maar lg... Lees meer

Omschrijving klacht
Een tijdje geleden hebben wij een alles in één pakket bij tele2 afgesloten. De telefoon en internet werken naar behoren, alleen televisie kijken is een ramp. Er komt een vreselijk bromgeluid uit de tv en ook zijn er strepen... Lees meer

Omschrijving klachtBesloten te hebben een vaste telefoonlijn te nemen en internet via tele 2.
Uiteindelijk na een aantal weken de modem ontvangen.
Ingelogd op de site van mijn tele2 en vervolgens opleverdatum 1 februari.
Op 1 februari krijg ik een sms dat de... Lees meer

Omschrijving klachtNa Verhuizing..klachten
1e beloften niet nakomen 'ik heb een maand van te voren verhuizing door gegeven' werd mij beloofd alles zou werken op de dag 4 januari.Dus niet. Dan opeens werd mij na herhaalde tel. naar service dienst een... Lees meer

Omschrijving klachtwe kreegn van tele2 een mailtje dat de rekening van december nog niet was voldaan daar bij in de zelfde mail stond ook vermeld dat we dat voor 25jan moesten voldoen om afsluiting te verkomen nu hebben we 24janu... Lees meer

Omschrijving klachtIk wilde mijn abonnement opzeggen. Ik heb op 18 september 2008 telefonisch contact gehad met de helpdesk van Tele2, waarbij bij mij de indruk is gewekt dat het abonnement beëindigd zou worden per eerstvolgende mogelijkheid. Bleek dat mijn abonnement... Lees meer

Omschrijving klachtben geblokkeerd door tele2 uit voorzorg zeggen hun.Dit is voor het eerst in mijn leven dat dit gebeurd.het is mijn zakelijke telnmr.had met mijn nieuwe telnummer teveel data gedownload wat ik niet wist maar nu komt het ,ik betaal... Lees meer

Omschrijving klachtIk heb al sinds februari 2006 een abonnement bij tele2 voor Internet en telefonie en ben helemaal niet te vrede. Al meerdere malen heb ik storingen en er is tot op heden nog steeds niets aan gedaan. Nee de... Lees meer
