Klacht: Tele2 schrijft hier gewoon “klacht opgelost!”….maar er gebeurt helemaal niets!!!

op 15 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Een tijd geleden heb ik hier een serieuze klacht gemeld over Tele2. Schrijven ze doodleuk dat de klacht is opgelost door even te bellen met klanten service (zie kopie hier onder……Nou! ik heb meerdere malen gebeld met klanten service zonder enige oplossing of uitleg, anders hoef ik hier immers niets te schrijven.
Hoe kunnen wij zo’n bedrijf serieus nemen, als ze de klant niet eens serieus nemen.

Zie kopie Klacht.

Geachte,

Al sinds 15 jaar heb ik bij jullie nog het oudverwetse bussiness all in pakket (voorheen nog versatel).
Nu wilde ik graag moderner gaan en gevraagd naar een totaal pakket met snelle internet/ telefoon en pinnen. Nu moest ik daarvoor 300 euro monteur kosten betalen, terwijl ik al jaren bij jullie klant ben.
Dit vind ik te duur, dus heb een goedkopere aanbieder gevonden (nl ccv). Nu geven jullie het tel.nummer niet vrij voor portering omdat ik nog een jaar aan het contract zit terwijl ik al meer als 15 jaar klant bij jullie ben, of moet 50% afkoop betalen.

Volgens uw medewerker is dit de normale gang van zaken.
Terwijl jullie op je site onder de knop service aangeven dat wij na een jaar niet vast zitten aan een contract termijn, en ten alle tijden op kunt zeggen.
(of is dit misleiding??)

Gewenste oplossing

Dat ik gewoon op kan zeggen binnen een maand, en naar een andere aanbieder kan gaan, zonder belachelijk hoge kosten te moeten maken.
Heb inmiddels de monteur van ccv moeten anuleren!!

Bericht van sibelle

6 jaren geleden - herkenbaar!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 18 oktober 2011 om 10:51 geantwoord

Online zijn we aanwezig om vragen van consumenten te beantwoorden. Voor problemen met zakelijke abonnementen dient de klant contact op te nemen met de klantenservice van Tele2 Zakelijk via http://www.tele2.nl/zakelijk/customer-service.html

Bericht van tele2enmaartje

6 jaren geleden - herkenbaar!

Alle klachten die gemeld zijn door patraket_1969