Klacht: tele2 pakket

op 19 juni 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 19 juni 2017 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Omdat er reeds 2 bezorgpogingen zijn gedaan is de order momenteel helaas geannuleerd. Ik raad aan om een nieuwe bestelling te plaatsen bij Tele 2. Deze zou dan al de 22e bij u geleverd kunnen worden.

Met vriendelijke groet,

Online Pakket Dienst
. . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door kerkuil 30