Klacht: Tele2: Onrecht en dieven

op 19 juni 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klantnummer B0006327482, Factuurnummer NL1707257015

Geachte de heer, mevrouw van Tele2 (Klacht)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Klacht

Ik wil klagen over Tele2 gedraaid om de volgende redenen heb ik betrokkenheid bij hen in het internet en ik betaal elke maand 22 EUR
regelmatig en zonder enige vertraging en ik ben verbaasd over deze tijd wetsvoorstel dat ik niet zal betalen 28 euro
Eenmalige kosten
Heraansluitkosten (23-05-2017), want ik was vertraagd in de betaling van de factuur wetenschap betaal ik altijd op het moment dat de opgegeven die begint dit effect kunstenaar vragen Tele2 te passen en rekening te verhogen, omdat ik betaal al de tijd van zijn tijd en zonder enige vertraging ze eigenlijk dieven.

.Al het bewijs heeft en zal het naar u.

Gewenste Oplossing:

Stel een Tele2, die mij gezonden heeft om te betalen 28 euro te verhogen, omdat ik betalen en altijd op tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KLACHT2017