Klacht: Tele2 laat ons op vrije dag voor niks wachten op monteur

op 05 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Afgelopen vrijdag zou er een monteur bij ons komen om de digitale tv te installeren en naar het Internet te kijken.
We hebben deze dag thuis moeten doorbrengen met het mooie weer.
Van alle klachten tot dusver (rond de 7) heb ik 1 keer een stekkertje verkeerd in het modem gedaan en dat werd de laatste keer dat ik gebeld werd naar voren gehaald door de medewerker, ze wist niks van het voorval dat een andere medewerker de hoorn er een keer had opgegooid.
Ze zou nu toch ook moeten inzien dat een foutje van een klant niet uitvergroot moet worden want naar mijn idee regent het klachten bij Tele2 zoals ik ook laatst op een verjaardag vernam, veel mensen hebben wel een negatieve ervaring.
Laat ze nu eens orde op zaken brengen en klanten echt serieus nemen door deze janboel aan te pakken.
Als het keer op keer misgaat dan zou er toch wat aan de bedrijfscultuur moeten worden gedaan, de bezem erdoor zou ik zeggen, dat levert op den duur meer op dan al die mooie reclames..

Gewenste oplossing

Alsnog de beloofde installatie van de digitale tv.
Internet is al een paar dagen weer sneller dus hopelijk blijft dit zo en is dit niet nodig.
Wij zijn niet in dienst bij tele2 en een hele dag thuis zitten met het mooie weer mag toch wel redelijk gecompenseerd worden, anders waren we er zeker op uit gegaan omdat dit een van de laatste mooie dagen zou zijn van deze zomer.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 05 oktober 2011 om 14:35 geantwoord

De klant heeft nog een klacht openstaan op www.klacht.nl. Deze is nog in behandeling bij ons. Daarom dit bericht afgemeld om het overzicht te bewaren.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqi86