Klacht: Tele2 is niet klantvriendelijke

op 19 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Vier maanden geleden heb ik voor mijn dochter een blackberry + 2 jarig abonnement afgenomen bij Tele2. Na vier maanden ging de telefoon niet meer aan en is er wat mis met de software. Heb de telefoon opgestuurd naar een reperateur aangewezen door Tele2, van deze reperateur kreeg ik een factuur van 271,00 euro alleen voor het resetten van de software. Nu valt deze telefoon in de garantie maar dan had ik de pakbon moeten bewaren die op de doos zat geplakt. Wat ik op zich heel vreemd vind want al mijn gegevens staan bij Tele2 in het systeem ook de afgifte datum van de telefoon maar daar gaat de reperateur niet meer akoord. Heb inmiddels al voor 20 euro gebeld met Tele2 maar daar krijg ik het nummer van de reperateur en mag ik het zelf oplossen.

Ik sluit toch een contract af met Tele2 en niet met de reperateur? Tele2 hoort hier toch verder in te bemiddelen en niet ik als klant van Tele2? Inmiddels weken verder en nog niets gehoord. Kan dit zomaar met een telefoon van 4 maanden oud.

Een telefoon die kostenloos gerepareert wordt omdat deze nog in de garantie zit.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 20 oktober 2011 om 15:05 geantwoord

Volgens onze gegevens heeft de klant hierover al contact gehad met de klantenservice. De klant is zelf verantwoordelijk voor het bewaren van de pakbon. Vanuit Tele2 is inmiddels een printscreen van de pakbon naar de reparatieservice gestuurd met daarbij het verzoek om het toestel te repareren. Dit wordt verder opgepakt door de reparatieservice. De reparatie van het toestel verloopt via de fabrikant.

Heeft op 24 oktober 2011 om 06:47 geantwoord

ik heb het toestel ongerepareerd retour gekregen en kan er niets mee. Dus wat mij betreft is er niets afgehandeld en is de klantenservice die ik continue heb gesproken waardenloos ze hebben mij telkens met een kluitje in het riet gestuurd ik moest niet reageren op de standaard mails van de reperatieservice en de reperatieservice zegt van wel

Alle klachten die gemeld zijn door esthersophia