Klacht: Tele2 De 7de klacht in 8 weken…

op 26 september 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Het houdt niet op, amper 8 weken bij Tele 2 en de ene klacht na de andere, waarvan 2 klachten via dit forum inmiddels opgelost zijn.(vast bellen)

Nu is het Internet zeer traag, d.w.z. het duurt lang voordat websites laden, óók als we onze virus scanner (van Tele2) uitzetten.
Het modem resetten werkt ook niet.

We willen daarbij de digitale TV eindelijk installeren (We hebben Cogas inmiddels opgezegd)
Volgens de gangbare procedure gaat dit niet dus moet je codes invoeren welke bij je TV merk passen.
17 codes en een kwartier verder werkt er nog niks.
En ja we hebben de voedingskabel van de digitale decoder volgens het boekje een half uur eruit gehad.
Daarnaast het modem gerest, hadden we al gedaan voor het trage Internet maar goed, nog maar een keer.

Wanneer stoppen de klachten Tele2?
Veel beloven als lokkertje is leuk maar waar is de beloofde kwantiteit?
Er werd ons snel Internet beloofd, dat was niet haalbaar in Almelo maar 20mb? Ook niet dus??

Gewenste oplossing

Uiteraard weer snel Internet en werkende digitale TV.
Compensatie voor deze 7de klacht en warboel bij Tele2 waar we sinds we zijn overgestapt last van hebben.

Bericht van Tele2

6 jaren geleden - Beste Jacqi86, Vervelend dat je opnieuw problemen hebt, maar dan ditmaal met internet en tv. Ik pak dit voor je op en kom er bij je op terug. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Reactie van de melder van de klacht Jacqi86

6 jaren geleden - Dank. Gaarne ook kijken naar de 3 toegezegde compensaties (totaal 104 euro) , de eerste is van een kleine 2 maanden geleden en de andere 2 zijn ook al even terug. Eerst de ouden schulden aflossen voor je geld afschrijft lijkt mij niet teveel gevraagd? Dit was een hele heldere afspraak met mevrouw Kuipers van Tele2, er zou pas weer worden afgeschreven als de compensatie geregeld was. Dat wéér niet doen schept niet veel vertrouwen terwijl jullie toch juist de klachten oplossen op zaken te herstellen en netjes af te handelen?

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Tele2

6 jaren geleden - Beste Jacqi86, Ik zal het doorzetten naar mijn collega en die zullen hier z.s.m. contact met je over opnemen. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Bericht van Tele2

6 jaren geleden - Beste Jacqi68, Je vergoeding zal gewoon verwerkt worden. Mijn collega probeert je hierover te bereiken om dit nader toe te lichten, maar ze krijgt je helaas niet te pakken. Zou je me kunnen doorgeven wanneer je goed bereikbaar bent? Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

Reactie van de melder van de klacht Jacqi86

6 jaren geleden - De compensatie lijkt goed te gaan maar we hebben een hele dag voor niks gewacht op een beloofde monteur afgelopen vrijdag. Daar heb ik een nieuwe klacht voor ingediend want zoiets hebben we nog nooit meegemaakt.

Bericht van Tele2

6 jaren geleden - Beste Jacqi86, Ik zie dat mijn collega gisteren je heeft gesproken. Mijn excuses dat de monteur niet langs is geweest! Mijn collega heeft een nieuwe monteursafspraak voor je gemaakt. De afspraak zal plaatsvinden op 7 oktober tussen 12.00 uur en 18.00 uur. Voor het ongemak heeft ze een credit voor je ingevoerd. Mocht je nog verdere vragen hebben hierover, dan hoor ik het graag! Nogmaals mijn excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 18 oktober 2011 om 11:41 geantwoord

Monteur is langsgeweest en heeft het probleem verholpen. Internet en tv werken weer naar behoren. Verder is er een gepaste vergoeding besproken.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqi86