Klacht: telaat

op 08 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Bakker, Bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft hierin aan dat uw post regelmatig na zessen wordt geleverd. U zou liever zien dat dit voor die tijd bezorgd wordt. Graag informeer ik u hierover. Doorgaans is het inderdaad de bedoeling dat de post tot 18 uur bezorgd wordt, maar incidenteel kan het voorkomen dat het na dat tijdstip geleverd wordt in verband met bijvoorbeeld drukte. Uit uw bericht begrijp ik dat dit regelmatig voorkomt. Kunt u aangeven hoe vaak dit ongeveer is gebeurd? En ging het zeker weten om post dat door PostNL is bezorgd? Dit kunt u eventueel herkennen aan de oranje streepjescode rechtsonder de envelop of het PostNL post betaald logo. Daarnaast heb ik uw volledige naam- en adresgegevens en telefoonnummer nodig om de klacht in te kunnen dienen. Zou u deze ook willen sturen? Mocht u dat liever niet willen geven via deze weg, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Via http:www.postnl.nlklantenservice kunt u de contactgegevens terug vinden. Wilt u ze wel via deze weg verstrekken, zie ik u reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:36 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Bakker,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door bakker i