Klacht: TEKENPREMIE ESSENT nog niet ontvangen

op 08 oktober 2011 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is nu al de tweede klacht dat ik de tekenpremie nog niet ontvangen heb terwijl deze al weken geleden had moeten ontvangen.

Leuk welkoms geschenk van Essent als je 10tallen telefoontjes moet plegen en brieven schrijven voor je 175,00 te ontvangen.

Zo ga je niet met klanten om.
Afd. klantenservice beloofd alles maar marketing legt alles langs zich neer.

Ik heb nu lang genoeg gewacht en elke keer wordt je afgecheept.

Gewenste Oplossing:

Als ik het geld niet voor 10 oktober 2011 erop heb.
Stuur ik de kopieën door naar KASSA en RADAR.
Mischien dat dan een oplossing komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Heeft op 13 oktober 2011 om 06:50 geantwoord

na lang wachten is de klacht opgelost ,als je maar lang genoeg wacht en tientallen telefoontjes pleegt .

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 13 oktober 2011 om 08:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Fermont,

Uw klacht is inmiddels opgelost. Namens Essent wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Essent medewerkster

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Essent beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Essent klant