Klacht: tekenen gewoon zelf de pakketten

op 08 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er zou een pakketje uit china komen, hiervoor moest getekend worden.
ik was op de dag dat het bezorgd zou worden niet thuis en het pakketje kon door de brievenbus. wat denk je, ja het pakketje lag er gewoon en wat denk je de bezorger zelf had maar voor het pakketje getekend en het in de bus gestopt. nou dit gaat er bij mij dus niet in he. zo krijg je dus dat pakketten ondertekend worden en gewoon verdwijnen met de bezorger mee en jij hebt dan nooit niks ontvangen maar een handtekening is er wel. ik dacht dat tekenen zonder toestemming van diegene strafbaar was en fraude was???????? postnl word met de dag een groter flutbedrijf

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden wanneer ik bij de gerechtswinkel ben geweest om het aan te vechten en het win. zulke dingen zijn onaanvaardbaar en ik ga hier echt wel iets mee tegen postnl aanspannen. screenshot van de handtekening is bewaard, ik laat me dit dus echt niet gebeuren

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Aalbeek, Hartelijk dank voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie. Wat ik uit uw bericht opmaak is dat u een aangetekend pakketje uit het buitenland verwachtte en dat deze ook afgeleverd is. Echter is deze gewoon door uw brievenbus gedaan, zonder dat u hiervoor getekend hebt. Dit is uiteraard absoluut niet de bedoeling en ik wil u hiervoor dan ook allereerst mijn oprechte excuses aanbieden. Graag onderneem ik hierin verdere stappen, zodat er gepaste maatregelen kunnen worden genomen tegen de bezorger. Zou u mij hiervoor de 3S-code van het betreffende pakket kunnen sturen? In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Aalbeek, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 15:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Aalbeek,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door tessie79