Klacht: tegoed snel op + slechte klanten service

op 01 augustus 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo, ik heb al een aantal maanden dat mijn tegoed zeer snel opraakt, diverse keren gebeld naar Hollands nieuwe, het probleem lag aan mij dan weer aan hun en nu beweren ze weer dat ik s’nachts mijn bundel leeg bel. vanmiddag weer gebeld en weer van het kastje naar de muur gestuurd. nu probeer ik het via deze weg. ( inmiddels 3e klachten brief.)

in de bijlage m’n internet percentage sinds 2 feb 2016.
u kunt daar op zien dat mijn verbruik 2.9 gb is geweest sinds 02-02-2016 tot nu toe. 6 maanden lang met 2.9 gb en een bundel van 1050 MB per maand.. lijkt mij dat er iets niet klopt.

ik hoop dat ik snel een reactie terug krijg met een goede oplossing.

Gewenste Oplossing:

een vergoeding. (niet van 7.50€ voor 4 maanden geen internet vorige jaar.) en/of contract beeindiging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Maik Mollen