Klacht: Tefal actie

op 28 augustus 2017 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Tefal had een leuke actie die van 6 april tot 31 mei 2017 een cashback of een 2e gratis tefal apparaat bood.
Nu waren we eind april in de media markt in bergen op zoom om te kijken naar een van deze apparaten. Na lang over de afdeling gelopen te hebben en in alle boekjes gesnuffeld te hebben kwamen we uit op 1 apparaat. Wel de QB625D. Toen begon het.
Deze was niet in de winkel op voorraad en was niet leverbaar ook niet via de webshop. Prima kan gebeuren, wij naar huis.
Thuis aangekomen heel internet afgezocht naar dit type apparaat. En wat blijkt, Tefal biedt een actie aan waarvan het product niet eens verkrijgbaar is, zelfs niet op hun eigen website…..
Tefal zelf maar eens gebeld, dame aan de lijn gekregen en die zei dat ze het niet begreep waarom dit apparaat niet verkrijgbaar was. Ze zou ons terug bellen met uitleg en een oplossing.
Nu bijna eind augustus zijn we nog steeds niet terug gebeld, geen gemiste oproepen ook niet van onbekende nummers. Zelfs geen voicemail bericht ingesproken ondanks dat ze zelfs ook ons email adres hadden gekregen om te reageren.

Dus nu zelf maar weer eens gebeld hoe de vork in de steel zit……
En ja hoor wat krijg je dan, Ja meneer sorry maar u belt nu veelste laat. Nu kunnen we niks meer voor u doen…. Ehm wie moest er hier terug gebeld worden??????? Schandalig dat ze dit soort acties doen terwijl je er niet eens gebruik van kan maken….. Tefal je denkt toch altijd aan alles?????? Nou niet dus, beetje heel erg jammer dit

Wij wilden van de actie gebruik maken en hadden gekozen voor het uitgebreidste apparaat uit de lijst. de QB625D. Het lijkt me dan wel zo netjes dat ze ons een hele mooie aanbieding doen. Het liefst dezelfde als uit het foldertje van de cashback actie. Tefal is jarig en trakteert..... Dus geld dat dan nu ook nog voor ons?? We waren er destijds ruimschoots op tijd mee!!!! Graag zouden we reactie willen van Tefal.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tefal

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door chantalruisch