Klacht: te weinig porto

op 05 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste mijnheer/mevrouw,

Wanneer ik zelf in gebreke ben gebleven voor wat betreft te weinig porto, dan zou ik niet schromen te betalen. Dit is echter niet het geval.
Ik kan niet precies achterhalen welk poststuk het is geweest en daarom ga ik als geadresseerde zeker niet betalen, ook al is het maar een klein bedrag.

kwijtschelding!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer van Manen, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u een portokaart heeft ontvangen in verband met een voor u bestemd poststuk. Ik kan me voorstellen dat u er niet op zit te wachten om deze kosten te betalen. Graag reageer ik op uw bericht. Als geadresseerde bent u uiteraard niet verplicht deze kosten te betalen. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvangen ik graag nog onderstaande informatie van u: • Wat is de betaalcode op de portokaart? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer van Manen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 11:14 geantwoord

Geachte heer van Manen,

Alle klachten die gemeld zijn door marius van manen