Klacht: te weinig port betaald

op 17 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kaart ontvangen om alsnog portokosten van 4.98 te betalen.
Onder de naam van een bekend persoon(familie)
Helaas betaald, blijkt fraude te zijn.
Niets ontvangen .

Gewenste Oplossing:

Dat deze personen gestopt worden met mensen geld af te nemen.
PostNL komt zo niet betrouwbaar over, brengt schade aan uw bedrijf.

Terug betaling altijd welkom.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Gestel, bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een portokaart hebt ontvangen, maar het poststuk waar deze kaart over gaat nog niet. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik wil graag kijken wat ik voor u kan doen. Heeft u voor mij de betaalcode die op de portokaart staat? En weet u vanuit welke plaats het poststuk is verstuurd, en op welke datum? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, PostNL

Reactie van de melder van de klacht gestell

3 maanden geleden - Betaalcode: D11.180903.100080 Wij zouden iets verstuurd hebben maar het staat op naam van iemand anders. Naam van een Neefje die van niets weet. groeten, Lian

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 september 2018 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Gestel,

Bedankt voor uw reactie. Wat ik inderdaad kan zien is dat het om een pakketje gaat dat via uw adres is verzonden, naar een adres in Joure. Maar ik begrijp dat u niets heeft verzonden? Om nog het een en andere te controleren lijkt het mij handig om dit toch via de klantenservice zelf te doen zodat gelijk het een en ander nagekeken kan worden. Via die weg kunnen mijn collega’s u dan verder informeren.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door gestell