Klacht: Te vroeg legen van de postbus

op 08 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De postbus bij Roomolen, Hasebroekstraat wordt vaak te vroeg geleegd.
Vooral op maandag is het vaak raak, ook vandaag 2 mei weer het geval, de post wordt volgens de regeling om 17.00 uur geleegd, om 14.00 uur was dit al het geval, nu wordt mijn post pas weer dinsdag opgehaald.
Niet echt klantvriendelijk.

Als de postbus op de tijd die aangegeven staat wordtr geleegd, niet uren daarvoor.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 mei 2017 om 16:16 geantwoord

Geachte heer Pijnaker,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u heeft gezien dat deze oranje brievenbus al meerdere malen te vroeg is geleegd. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen, dat u dit al heeft gemeld bij onze klantenservice. Dit is inmiddels opgepakt. Deze brievenbus wordt soms eerder op de dag al een keer geleegd en toen heeft de medewerker het mechanisme niet goed gezet, maar de brievenbus is later op de avond na 17:00 nogmaals geleegd. Deze medewerker is hierop aangesproken om ervoor te zorgen het mechanisme correct zal worden ingesteld om verwarring te voorkomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Pijnaker