Klacht: Te vroeg legen van de postbus

op 08 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De postbus bij Roomolen, Hasebroekstraat wordt vaak te vroeg geleegd.
Vooral op maandag is het vaak raak, ook vandaag 2 mei weer het geval, de post wordt volgens de regeling om 17.00 uur geleegd, om 14.00 uur was dit al het geval, nu wordt mijn post pas weer dinsdag opgehaald.
Niet echt klantvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Als de postbus op de tijd die aangegeven staat wordtr geleegd, niet uren daarvoor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 mei 2017 om 16:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Pijnaker,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u heeft gezien dat deze oranje brievenbus al meerdere malen te vroeg is geleegd. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen, dat u dit al heeft gemeld bij onze klantenservice. Dit is inmiddels opgepakt. Deze brievenbus wordt soms eerder op de dag al een keer geleegd en toen heeft de medewerker het mechanisme niet goed gezet, maar de brievenbus is later op de avond na 17:00 nogmaals geleegd. Deze medewerker is hierop aangesproken om ervoor te zorgen het mechanisme correct zal worden ingesteld om verwarring te voorkomen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Pijnaker