Klacht: Te vroeg langs geweest zonder kaartje achter te laten

op 03 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorgtijd afgesproken tussen 14:00 en 18:00 uur. Komen ze om 11:46 langs, waarom? Wat is het nut van een bezorgtijd afspreken? Vervolgens wordt er ook geen kaartje achter gelaten, waardoor ik dus heel de middag in onwetendheid heb zitten wachten. Uiteindelijk zelf maar gebeld om te horen dat ze s’ochtends al langs zijn geweest. Belachelijk dit heel mijn middag verpest. Laatste keer geweest

Gewenste Oplossing:

Onmogelijk, had mijn producten in de middag verwacht nu kunnen ze waarschijnlijk pas maandag komen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 september 2018 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Timjans