Klacht: Te vroeg en niet wachten

op 07 oktober 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Veolia,

Het is nu alle tweede de keer dat ik baar school moest niet gelukt om zoals normaal met jullie te reizen.
Net zoals de andere keren dat ik gebruik maak van jullie dienst ga ik optijd van huis en kan ik de bus makkelijk halen, echter beide keren dat ik de bus deze week moest hebben (bus 32 vanaf Jogchem van der Houtweg, richting Naaldwijk), kwam de bus te vroeg en wachtte hij niet tot de tijd dat hij hier normaalgesproken had moeten zijn!
Dit vindt ik best gek, aangezien ik hierna de bus richting Schiedam centrum (36) pak en deze ten alle tijden blijft wachten bij het Maasland Viaduct tot de tijd dat hij daar zou moeten zijn.
Ik check mijn route elke reis via 9292ov.nl en de tijden kloppen altijd met elkaar.
Het irriteert mij gewoon mateloos dat ik nu te laat op school kom, niet met de reden dat jullie te laat zijn of de bus niet rijdt/opeens de halte waar ik sta oversla, maar met de reden dat jullie te vroeg zijn en doorrijden waardoor ik en met mij andere hun vervoer missen.
Ik hoop dat jullie hier iets mee gaan doen, want door dit probleem ben ik alweer te laat op school wat mij onterecht in kwaad daglicht zet.

Met vriendelijke Groet,

Daniëla van Marrewijk

Ik ben tevreden wanneer de bussen op de normale tijd rijden en wanneer ze te vroeg mochten zijn ze ook wachten!
Daarnaast denk ik dat de communicatie beter kan gezien het feit dat ik al meerdere malen heb gewacht voor een bus die niet kwam opdagen, een bus die ineens anders reedt waardoor die de halte waar ik stond oversloeg en omdat ik al eens 45min. heb stilgestaan door een eigenwijze buschauffeur die hoe dan ook niet van zijn route wilde afwijken ondanks het feit dat de weg volledig geblokkeerd was, er andere mogelijkheden waren (de bus had makkelijk kunnen keren) bende buschauffeur van een half uur later dit wel deed en het ook voorstelde aan de buschauffeur.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danielavm