Klacht: Te vroeg bezorgt

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou mijn pakket binnenkomen tussen half 2 en half 4. Zit ik op mijn werk en kijk ik op mijn telefoon zie ik dat ik het pakketje gemist heb. Hij was er om kwart over 11. Ik geprobeerd om te klantenservice aan de lijn te krijgen in mijn pauze is niet gelukt. Kom ik thuis bel ik weer kan er niks meer aan gebeuren en moet ik maar tot morgen wachten terwijl ik het vandaag nodig heb en buren ingeschakeld heb mocht hij om half 2 komen. Ik zelf was om 2 uur thuis.

Als mijn pakketje normaal oprijd bezorgt word en niet 3 uur te vroeg of zoals een andere keer 3 uur te laat. En vandaag nog mijn pakketje netjes binnenkomt zoals gepland.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 september 2017 om 19:34 geantwoord

Geachte mevrouw Haasnoot,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger drie uur eerder bij uw adres was dan verwacht, waardoor u het pakket niet aan kon nemen. Mijn excuses voor dit ongemak. Graag geef ik u meer uitleg.

Het bezorgmoment is een indicatie die gebaseerd wordt op eerdere bezorgpogingen in uw buurt. Deze indicatie wordt gebaseerd op de afgelopen weken. Afhankelijk van de route van de bezorger, de hoeveelheid pakketten en drukte op de weg kan de bezorger hiervan afwijken. Ik kan daarom geen klacht voor u indienen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door DeniseHa