Klacht: Te vroeg bezorgt

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou mijn pakket binnenkomen tussen half 2 en half 4. Zit ik op mijn werk en kijk ik op mijn telefoon zie ik dat ik het pakketje gemist heb. Hij was er om kwart over 11. Ik geprobeerd om te klantenservice aan de lijn te krijgen in mijn pauze is niet gelukt. Kom ik thuis bel ik weer kan er niks meer aan gebeuren en moet ik maar tot morgen wachten terwijl ik het vandaag nodig heb en buren ingeschakeld heb mocht hij om half 2 komen. Ik zelf was om 2 uur thuis.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje normaal oprijd bezorgt word en niet 3 uur te vroeg of zoals een andere keer 3 uur te laat. En vandaag nog mijn pakketje netjes binnenkomt zoals gepland.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 september 2017 om 19:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Haasnoot,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger drie uur eerder bij uw adres was dan verwacht, waardoor u het pakket niet aan kon nemen. Mijn excuses voor dit ongemak. Graag geef ik u meer uitleg.

Het bezorgmoment is een indicatie die gebaseerd wordt op eerdere bezorgpogingen in uw buurt. Deze indicatie wordt gebaseerd op de afgelopen weken. Afhankelijk van de route van de bezorger, de hoeveelheid pakketten en drukte op de weg kan de bezorger hiervan afwijken. Ik kan daarom geen klacht voor u indienen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door DeniseHa